Godmorgon!

Vaknade för en timme sen och har bara hunnit att äta frukost. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik.
Känner att jag måste göra något men vet inte vad. Kanske ska ta och fixa kläder tills imorgon? Låter som en bra idé. Ikväll är det träning som gäller!
Känns lite sjukt att jag imorgon börjar på gymnasiet. Känns som att det var igår som jag precis började i sjuan. Tiden går fort när man har roligt!
Det ska blir riktigt kul att börja på Rytmus, men är självklart nervös också. Kommer jag få bra lärare? Kommer jag komma överens med klassen? Har jag valt rätt?
Men jag tror, och hoppas, att det kommer bli bra!
Nu ska jag ta och klä på mig, vi hörs senare :)

Spaiiin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback