Svett

Hej!
Hur underbart har inte vädret varit idag!!? Döööööör av lycka ♥
Satt ute i bikini och solade på förmiddagen och sen så kom erica, ellinor och marianne coh åt lunch och sendrog jag på träning. Man var ju räääätt lökig efter tränignen.
Vid sju så drog jag, Emma, Emelie, Emma och Ilmo och käkade pizza. Vi åt på glamor och det ska jag fan aldrig göra igen. Tog hur lång tid som helst..
Sen när jag kom hem så kollade jag lite på mästarnas mästare och BB. Nu ligger jag i sängen och ska väl snart sova.
Imorgon ska jag kanske åka in och kolla på fotboll med Erica, ÖSK spelar hemma mot Helsingborg.
Vi får se hur det blir imorgon, nu säger jag godnatt och så hörs vi imorgon.
PUSS!

Btw, så här såg jag ut igår på påskafton!
Short och linne från H&M (linnet är amandas), bälte från Gina Tricot, smycken från H&M och Kappahl.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback