Rytmus+Marieberg=Lycklig tjej

Hej!
Jag vet att jag suger på att blogga men har inte haft tid, skolan tar död på mig ibland..
Men ni har inte missat något viktigt!
Igår i alla fall så var jag och sjöng för rytmus, typ ett intagningsprov. Det kunde inte ha gått bättre!
Jag var skit nervös innan men sen när jag kom in så bara släppte det! Det känns riktigt bra. Vi fick också reda på vilka gymnasium vi har kommit in på preliminärt. Dock så har jag inte kollat det än, ska försöka att leta upp pappret där det står inloggningsuppgifter på idag.
Efter Rytmus så åkte jag till mammas jobboch var där tills typ två då jag gick upp på stan och kollade efter lite grejer till syrran. Hittade inte dom sakerna så jag gick in på H&M för att kolla på Conscious Collectionen. Helt underbar kollektion! Jag ska visa vad jag handlade från kollektionen senare :)
Sen åkte vi till Marieberg, där inhandlades det nya mobiler! Men vilken jag köpte får ni se senare för nu ska jag fixa lite.
Vi hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback