Next year

Hej, kan ju börja med att säga att jag inte gick vidare i IDOL. Jag och Jossan kom till Konsert och Kongress, där IDOL hölls, vid halv åtta. Vid halv nio så var det en tjej som började tjata om att "Nu ska vi upp och röra på oss och vinka och ropa till kamera". Det var väl roligt, dom första två timmarna.. Sen vart det fan bara jobbigt. Vi stod i kö i 3 och en halv timme innan vi kom in vid elva. Sen var det bara att vänta, igen. Den här gången tills kl tre. Då var det min tur! Jag fick alltså inte träffa den riktiga juryn, utan en fejk jury på två personer.
Jag gick in och pratade lite och sjöng. Dom sa att jag hade en jättebra och stark röst, men att jag ska utveckla rösten för att kunna gå vidare och att jag ska söka igen nästa år!
Så jag vart inte alls ledsen eller sånt. Så klart att man blir lite besviken, men jag menar dom total sågade ju inte mig, utan sa bara posetiva saker.
Så ca 7 och en halv timme senare så var det bara att åka hem. Dagen var verkligen rolig och sjukt nervös!
Men jag ska öva och sen söka igen nästa år igen!

Idag är jag ganska slut i kroppen. Skolan var helt okej och nu ska jag ta och äta mat! Premiär körde min moppe idag också, nu jävlar är det vår!
Visar bilder från IDOL kanske senare idag eller imorgon.
Vi hörs, puss!
Tumblr_lhxxj8uzfv1qguehko1_500_large_large
weheartit.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback