I'm alive!

Först och främst, jag vet att jag är en dålig bloggare. Ingen uppdatering på nästan en vecka!
Men jag har inte haft tid och bloggen har inte kommit i första hand. Men nu ska jag fan försöka att skärpa mig och blogga minst en gång per dag!
Men vad har ni missad då? Jo, på nästan en vecka har jag:
- Kollat på nog den sämsta matchen ösk har spelat, dom förlorade med 3-2 mot GEFLE.
- Gjort två nationella i Engelska, kändes som att det gick väldigt bra faktist!
- Läst ut och lämnat in en redovisnig på Anne Franks dagbok, färdig i sista sekund.
- Tränat på gräs för första gången i år!!
- Tagit påsklov.
- Varit hos farmor.
- Sovit över hos Amanda.
Och idag firas det påsk!
Nu ska jag gå ner och vara lite social, Mia och Wilma är här och Erica och Marianne har också varit här.
Vi hörs imorgon, PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback