Örebrocupen

Hej! Ja, igår spelade jag och min lag örebrocupen inomhus. Gick ganska bra faktist!
Första matchen vann vi med 3-1 mot Forward. Jag räddade en straff!
Andra matchen mot KIF blev det lika, 0-0. Riktigt bra av oss att spela 0-0 mot KIF!
Sista matchen i gruppspelet var mot Adolfsberg, vi var tvungna att spela lika eller vinna för att gå vidare. Förlorade vi så gick KIF vidare. Adolfsberg gjorde 1-0, men Jossan satte en straff och då stod det 1-1!
Och så slutade matchen, så vi gick vidare till kvartsfinal där vi skulle möta Kumla. I kvartfinalen gjorde Emma första målet och vi tog ledningen, men Kumla kviterade till 1-1. Sen gjorde dom 2-1, 3-1 och till sist 4-1. Så i kvartsfinalen tog det slut.
Tack tjejer för en super bra och rolig cup!
Jag själv spelade bara en och en halv match. Blev nertaklad och slog i svanskotan. Inte så skönt. MEN ajg överlever!
Träffade även Sabina, Lina, Sofie, Nellie, Hanna och Bea! Sabina, Lina, Sofie, Nellie och Bea lärde jag känna från Sports camp, men Hanna har jag kännt nästan hela livet.

Och idag är det nyår. Ikväll kommer Jossan hit och myser. Och tror fortfarande att jag ska ha godislöfte. Vi hörs senare!

Dom bästa, det här är från örebrocupen sommaren-09 då vi precis hade vunnit kvartsfinalen (?) på
straffar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback