Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning


Kenzas blogg ääääälskar jag, Absolut den bästa bloggen! Och snygg är hon också!
Jag älskar hennes still och får mycket insperation från henne. Hon skriver också mycket kul! Och hennes sko coh smyckes kolektion är ju bara för snygga.

Moas, eller cochetts namnet  som hon blogga under, blogg är nog en av dom roligaste bloggarna att
läsa! Man får alltid sig ett skratt när man läser hennes blogg.
Jag känner igen henne sen jag gick i sjuan och hon i nian i min skola.

Sofi Fahrmans blogg är en drömblogg för mig kan man säga. Jag skulle verkligen vilja leva som henne
och ha hennes jobb, ja allt!
Hon har ju dessutom en jekla snygg still!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback