Dag 3 – Mina 3 största intressen

1. Musik i alla dess former
Musik är något som jag alltid kommer att älska.Jag lyssnar nästa jämt på musik! 
Lyssnar lite på allt möjligt, gammalt som nytt.
Har alltid kollat på IDOL och Melodifestivalen och älskar det! Hittar alltid någon ny favorit. I IDOL i år har Olle och Jay varit mina favoriter.
Jag har även lätt för att komma ihåg olika låtar och melodier. Jag älskar också musik för att jag älskar att sjunga och skulle i framtiden vilja hålla på med musik. Till vår ska jag nog söka till IDOL.
 

2. Mode
Jag ääääälskar kläder/mode och jag äääääälskar att shoppa! Jag har en snygg still, enligt mej sen vet man aldig vad andra tycker, och går nästan aldrig i mjukisbyxor. Kanske några gånger i månaden.
Jag får min insperation från Kenza, seriöst finns det någon med snyggare still?, Sofi Fahrman och Angelica Blick.
Ibland sitter jag bara och kollar runt på massa shoppingsidor på nätet.
Angelica Blick har jag nyss börjat följa.
I framtiden skulle jag väldigt gärna vilja ha Sofi Fahrmans jobb!


3. Fotboll
Jag har spelat fotboll sen var var 5-6 år och alltid gillat det! Visst, jag är väl inte världsproffs och jag kommer inte att bli fotbollsproffs när jag blir stor. Men jag älskar att spela fotboll + att i vårat lag har vi alltid kul!
Jag älskar att kolla på fotboll och fotbollen kommer alltid att vara en del av mitt liv.
Jag hejar på ÖSK och FC Barcelona. Visst, hejar väl på Milan också, Zlatan lix.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback